Relacje z klientami w Twoim sklepie

  • kiepska obsługa zmniejsza sprzedaż i prowadzi do zniechęcenia klientów,
  • programy lojalnościowe - wszelkiego rodzaju rozwiązania służące budowaniu lojalności klientów.
  • dobra jakość - obsługi obejmuje: właściwy poziom kultury osobistej, fachowość- , rzetelność- , szybkość- reakcji i empatii. Relacje z klientami i kształtowanie ich lojalności Dobre relacje z klientami "uodparniają" ich na oferty konkurencji, prowadzą do odnawialnej sprzedaży, a przez to są czynnikiem stabilizującym w okresie zmiennej koniunktury. Dla firm o charakterze niszowym, z ograniczoną liczbą odbiorców - utrzymanie dotychczasowego portfela klientów stanowi ich "być albo nie być".
  • zniżki, konkursy, punkty i nagrody dla stałych klientów.
  • sprzedaż wiązana - np. przy zakupie komputera klient otrzymuje program komputerowy za darmo.